*svär*

Åh, jag blir så trött!!!

Mitt trådlösa nätverk funkar inte....alltså kan jag inte använda min bärbara dator.
Det är en av anledningarna till att det är så dåligt med uppdateringar.

Jag måste har grejjat till något och nu vet jag inte vad!!!! Hur fan gör man då, har varit ute och sökt på nätet men kan inte hitta något som är fel. Och nätverkkortet fungrar jag kan inte se att det skulle vara trasigt iallafall.

Jaja, jag får fria till grannen och se om han kan hjälpa mig.

Ihelgen har jag varit stödfamilj och vi har varit på holje markand och kollat läget, sen har vi rivit ett gamalt uterum här på gården.

Jag sitter här nu och är så mätt och trött. Jag bjöd ut min mamma på middag idag när det var morsdag, sen åt vi lite tårta och så fick hon en bukett med rosor.

Så han var nog nöjd idag, förutom att ingen annan av mina syskon ens ringde henne idag det tycker jag är för illa!! Ett telefonsamtal kan man väl ändå kosta på sin mor på morsdag.

Jaja nu ska jag ladda ner lite bilder till datorn, kan ju hända att det hamnar någon bild här.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0