Ogräset Anfaller

Jaha, nu var långledigheten slut och man sitter på jobbet igen. Jag har haft helt underbara dagar, har varit ute från morgon till kväll därav så har det varit öken här i min blogg.

Kan ju säga att jag hellre är ute och grjjar i trädgården än sitter inne på nätet. Men jag ska försöka blogg lite iallfall man kna ju göra det på kvällen kanske.

Idag ska grannen och jag kör och köpa lite täckbark, perfekt att ha mellan buskar så man slipper rensa ogräs.

Jag har röjjt det värsta iträdgården iallfall, ogräset anföll, haha.

Nä nu är det dags att jobba.

Ikväll måste jag läsa lite bloggar, har ju missat en massa.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Det finns ju redan nu, men svenska, egenplockade är godast..

2008-05-05 @ 19:21:08
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: linda

Det där med ogräs..är en hemsk historia..
kvittar hur man gör..det kommer alltid tillbaka...

2008-05-05 @ 21:10:08
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0