Lever

Japp, jag lever!! Tror jag iallafall.

Jag har varit enormt trött och dessutom har jag inte haft något att förmedla.
Idag har jag tagit ledigt, egenteligen hade jag behövt  jobba, men jag kände att jag behövde en lågledighet och det var ok för chefen.

Jag ska "jobba" i helgen ändå mitt stödfamiljsbarn kommer. Jag tänkte faktiskt gå ut och grejja lite i trädgården idag, det är ju fint väder igen och då får man ju passa på.

Jag ska lägga upp lite bilder från valborg lite senare.

Nu ska jag ge mig ut.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tänkte presentera min blogg lite! Jag arbetar väldigt mycket med min självkänsla och coachar både mig själv och andra i min blogg! Så är du intresserad av att utvecklas som människa så tycker jag du ska titta in. Lämna gärna en kommentar också! Har du ett ämne du vill att jag ska skriva om är du givetvis varmt välkommen att skriva det! Hoppas att höra från dig!

2008-05-02 @ 11:24:46
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0