Jiiiha

Jublar......

Nu funkar mitt trådlösa internet igen, grannen var inne och hjälpte mig. Det var något med nätverket som blivit fel. Så vi nollställde routern och sedan funkade det igen. Tur att inte nätverkskortet hade gått sönder.

Vi får väl se om det blir mer uppdaterat nu.

Jag har legat sjuk nu i två dagar så imorgon får det bära av till jobbet, egenteligen hade jag nog behövt vara hemma hela veckan men jag känner att det är för mycket att göra. Jag har redan ångest för att jag varit hemma dessa två dagarna. Ärligt talat tror jag att jag är på väg att bli utbränd, jag har svårt för att både sova och att äta och känner att jag aldrig kan koppla av och bara ta det lugnt. Jaja jag får kämpa på till semestern sen får jag ju vila upp mig i 4 veckor iallafall.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0