Illamående

Ja fy vad jag har mått dåligt...
Jag åt alldeles för mycket smårgåstårta idag.

Jag gav mig ut i trädgården direkt när jag kom från jobbet, var tvungen att jobba av mig lite smörgåstårta.
Jag har last massa skit på släpet så imorgon bär det av mot tippen.  

Känns rätt skönt att få upprensat här. Min snälla syster ska köra eftersom jag inte har någon dragkrok på min bil, och för den delen had jag nog bara får dra en cykel kärra med min lilla hyndai, haha.

Just nu skulle jag precis hoppa i duschen men jag hade glömt att fylla på pellets så pannan hade stannat, så nu får jag vänta tills det blir varmvatten igen. Skit också men det blir ju så när man bara eldar för varmvatten man glömmer bort det.

Jaja, nu ska jag läsa lite bloggar.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0