Farligt att ljuga

En man sitter vid frukostbordet och läser morgontidningen när hans fru stegar fram till honom och klipper till honom i huvudet med en kastrull.
- Varför gjorde du så där? frågade han och gnider den ömma delen.
- Jag hittade en lapp i din ficka igår en namnet Jennifer på, svarar hon.
- Men älskling', säger han, jag gick på kapplöpningarna och ''Jennifer'' var hästen jag satsade på.
Hans fru tror på hans förklaring och ber honom skamset om förlåtelse. Tre veckor senare sitter han än en gång vid frukostbordet när hans fru ger honom ett våldsamt slag i huvudet med en stekpanna. Han sjunker ihop vid
bordet.
- Varför gjorde du så där nu då?, frågar han när han kvicknar till.

Hustrun svarar:
- Din häst ringde

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja precis.. får se vad dom säger ..

2008-05-28 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0