Bortglömd

Dagarna bara går och går. Jag har nästan helt glömt bort min blogg. jag lovar jag ska skärpa mig nu.

Jag har röjjt i trädgården här fanns två gamla uterum som höll på att rasa av sig själva. Det ena har jag rivit och tänkte jag skulla ta det andra också nu i helgen.

Min bärbara dator strular just nu så det är väl en av anledningarna till det dåliga bloggandet.

Man får ju passa på att vara ute nu när det är sånt här väder, har man otur så blir det likadant som förra året då hela semestern regnar bort.

Nu får jag nog börja jobba.

Lovar att uppdatera lite mer....

Ha en bra dag alla!
Hej

Kommentarer
Postat av: Lexie

dagarna går riktigt fort :p

2008-05-22 @ 07:00:28
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Marica Rödebäck

Åh, tusen tack.

Heter du ijafija på tradera?

2008-05-22 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0