;-)

Ja fy fasiken vad jobbigt det är att måla. Det har tagit hela dagen att måla utemöblerna och jag är ändå inte färdig. Jag fick så ont i ryggen man har ju så konstiga ställningar när man målar.

Jag har bara lite kvar att måla nu, lasyren tog ju slut.
Så det blir att köpa mer imorgon och sedan fortsätta.

Men får se om jag hinner imorgon jag måste köra ut till mamma och hjälpa dom att olja trädäcket där.

Men det ska väl inte ta så lång tid när man är två.

Det blev inga bilder idag, dom ligger i den andra datorn och jag orkar inte sätta igång den, den är så jäkla seg tar säker en kvart på sig att starta upp.

Hej

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, jag åker till gekås ofta känns det som, men det var mer ofta när jag typ bodde granne med det .. Det blir en gång till i sommar, måste handla lite saker inför grekland nämligen.

Självklart visare jag er, men det blir senare. Orkar inte nu.. =(

2008-06-01 @ 14:44:06
Postat av: linda

Vad kul!
Då väntar jag dina steg ikväll!
Hoppas helgen varit underbar..med värmen och allt!
Lycka till med stegjagandet..9500 steg är målet

2008-06-02 @ 07:38:18
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

välkommen tillbaka med stegen!
tack för dina "grattisar"!

2008-06-03 @ 08:24:18
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0