Sovmorgon

Det tog jag mig idag, fast jag inte skulle.

Jag var inte på jobbet förren 07.40, så jag måste alltså jobba till 16.10 idag.
Men så är det när man inte kan slita sig från kudden.

Idag har det varit dramatiskt på jobbet, vi fattades en hel del filer i datorn upptäckte jag, men som tur var visade det sig att någon (viken kan man ju undra) som hade flyttat runt på våra mappar och filer. Jag fick rejäl skrämsel hicka det finns många års hårt arbete ner sparat.

Usch vill inte ens tänka på om det hade försvunnit helt, det finns ju som tur är backup på allt.

Nä nu ska jag gå och käka frukost.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du får en bra dag!
Nu ska jag också gå och äta frukost!

2008-03-27 @ 09:05:09
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0