Social

Ja det har jag faktiskt varit i dag.

Jag körde ut till min mamma idag för att installera hennes förstoringprogramm till datorn, så hon kan se när hon ska ut och surfa på nätet.

Som jag nämnt innan så har hon ju varit på datorkurs i två omgångar, dels för att lära sig tangentbordet för att hon ser så illa och för att hon ska kunna fortsätta skiva även om synen blir sämre. Man kan ju undra varför hon vill det just nu, hon har aldrig varit intresserad av datorer eller skriva innan. Men så länge hon håller sig sysselsatt så är det ju bra.

Det roliga är att mammas sambo tyckte att dom behövde bredband nu, eftersom mamma är ute så mycket på nätet. Han menade också att nu när hon lärt sig måste hon ju hålla det vid liv. Jaja jag lovade iallfall att kolla upp något billigt bredband till dom, dom får ju bestämma själva om dom tycker det lönar sig.

Jag körde hem vid halv åtta tiden och var trött och tänkte lagt mig på soffan och slötittat lite på tv, men tji fick jag.
Min kopmpis ( ja, jag har faktiskt en sådan, haha) ringde och ville att jag skulle komma bort på en kopp kaffe.

Så det var ju bara att klä på sig och köra bort en sväng, det är ju alltid trevligt att bara sitta och prata strunt en stund.
Men nu är jag trött och har lite smått huvudvärk så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu. Tänkte försöka att börja tidigt imorgon så man kommer hem i vettig tid när det är fredag och allt

Godnatt!


image64

Kommentarer
Postat av: linda

Ja, hoppas den visar minus..*L*
Allt minus är bra!

Sov gott!

2008-03-27 @ 21:38:50
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0