Mary kay klass

Ja jag skrev ju att jag skulle lägga in bilder igår och visa hur fina vi blev, men jag blev upptagen med annat.

Men här kommer iallefall en bild på mig och min systerdotter Fanny. Min syster Lotta var också med men hon ville inte att jag la ut hennes bild, så då gör jag inte det.




            

Jag ser inte klok ut på denna bilden, jag tog den själv men det bjuder jag på. Men kolla in min systerdotter hon är en riktig 10 poängare. Hon har jätte långa ögonfransar och då menar jag jätte långa, hon har otroligt fin mun också. Ja hela hon är skit snygg helt enkelt.

Om någon är intresserad av dessa proukter och vill läsa lite mer eller tillochmed inhandla något kan ni gå in på min hudvårdskonsults hemsida klicka här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0