Ledig

Åh, va gott nu är man ledig i 4 dagar. 

Tur är det för jag är så trött, igår var det så stressigt. Det var mycket på jobbet som skulle fixas innan vi gick hem, sen direkt efter jobbet skulle jag klippa mig och sedan direkt till viktväktarna efter det. Jag vägde mig inte förra veckan så jag hade gått ner 1,9 kg så jag blev nöjd. Så nu har jag gått ner 4,1 kg. Så jag fick ju en GULDSJÄRNA det är så himla roligt när man får dom.


Nu sitter jag ovh väntar på att affären ska öppna, jag måste köra till kyrkogården och påsk pynta till pappa. Syrran sa igår att det var så fint på alla gravar utan hos pappa, jag skulle fixat där igåt men det hannj ag inte, Och tydligen ligger ansvaret helt på mig, det är aldrig någon annan som skulle få för sig att fixa där, det är ju faktiskt deras pappa också. Menmen jag gör det så gärna för pappas skull det måste se bra ut annars mår jag dåligt. Det är det enda man kan gör för honom nu ju. Jag saknar honom så min lilla pappa!

Nä nu öpnnar snart affären.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sara

va kul med framsteg:) Ja de e sjukt tråkigt med sånt i familjen, detta handlar om min svärmor å min svägerska.. ja blir arg bara ja tänker på dom. Dom e så som du beskrev dina systrar plus att dom gör massa annat!
Men ja har sluppit dom i 4 månader nu å de e så sjukt skönt om ja ska vara ärlig! Hoppas du får en fin & mysig påsk! Kramar

2008-03-21 @ 13:09:02
URL: http://saralonn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0