Jag är en tråkmåns- Jag vet!

Fy, vad jag är tråkig jag har inte uppdaterat här på länge. Denna veckan har det varit fullt upp och jag har varit så trött.

Jag var ju på viktväktarna igår för min andra vägning och jag blev grymt besviken jag hade bar gått ner 0,1 kg och jag har varit super noga med att räkna points och jag har tränat som galning. Jaja det är inget att gräva ner sig för det är bara att fortsätta kämpa.

Jag kanske får ät lite mer konsulenten sa att jag nog åt för lite men tanke på att jag tränar rätt mycket. Men det känns så onödigt att äta när man inte är hungrig, det gåt emot mina principer.

Är det fler än jag som har problem här på blogg? Ibland kan jag inte logga in eller så kan jag inte skriva några kommentarer.

Det retligaste av allt är det som händ nu, jag skriver ett super långt inlägg och när jag ska posta det så försvinner allt och hur jag än gör kan jag inte få tillbaks inlägget. Det är precis som jag blir utloggad, eller är det min uppkoppling som strular?

Idag blev det en bra steg dag rekord faktiskt 14844 steg, jag har sprungit mycket på jobbet idag.

Ha en underbar fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: sara

aaa sånt är så irriterande, när man verkligen lägger ner energi på att skriva något & sen försvinner det!

Ja du är i princip den enda som komenterar, och det är jag tacksam för! Ibland bhövs en liten kommentar för att orka fortsätta blogga!

Synd att vågen inte visade mer, men det kommer! Kan väl vara lite jobbigt i början. Själv har jag samma problem fast tvärtom, skulle gärna vilja att vågen visade ngt kilo mer, men hur jag än gör så gör den inte det. Och skulle den göra det så har jag gått ner dubbet så mkt till nästa gång man ställer sej på vågen!

Ha en bra helg!

2008-03-07 @ 22:29:24
URL: http://saralonn.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag har samma problem som Sara att jag vill att vågen ska visa upp men jag tror att min kropp har funnit sin trivselvikt. De flesta brukar ha problem med blogg.se sent på kvällarna så du är inte ensam. Ha en skön helg :)

2008-03-07 @ 22:46:09
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: Rödebäckaren

Hihi ;) Ja, den är grymt fin, tycker jag med.
Du får fråga någon som gör designes.. Lindaslya har ju mot betalning och/eller lottar ut imellanåt..

Tack detsamma.

2008-03-08 @ 18:32:37
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Rödebäckaren

Ja precis, man får inte förbjuda sig helt för då kommer det bara bli skit av alltihop. Skulle man förbjuda sig att äta en kaka på kalas tillexempel kommer det gå så långt att man vräker i sig kakor och aldrig mer kan sluta. Men säger man att man vid ex, kalas kan äta en kaka och en bit tårta så vet man att man kan det i mellanåt och då är det lättare att stå emot. .. eller hur?

2008-03-08 @ 18:36:16
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: sara

denna snodde jag av min lillasyster på hennes bilddagbok. Men de e många som har massa olika listor i sina bloggar. Ta denna från mej å fyll i så har du ngt att göra ikväll.. hehe:) Min vän zandiiie.blogg.se brukar med ha en massa listor som du kan ta:)

2008-03-08 @ 20:30:23
URL: http://saralonn.blogg.se
Postat av: olsson

Förstår att du är besviken men det är ner iallafall..se det så istället..allt som visar minus är ett plus *L*
Kämpa på så ska du se att det blir bättre resultat nästa vecka..

2008-03-09 @ 18:11:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/21465

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0