Fuskat

Ja, det har jag gjort i påsk, ätit en del som jag inte får, ajjabajja!!!! Dessutom har jag varit på kalas också.
Jag kan ju inte säga att jag frossat men misskött mig tillräckligt för att hoppa över viktväktarna imorgon.

Det är ju inte speciellet kul att beta 120 spänn när man vet att man inte gått ner ett gram. Men jag har tagit mig i kragen och börjat skriva ner allt jag stoppar i gapet.

Tränat har jag också gjort idag 40 min på crosstrainern och 20 min på gångbandet det gick faktiskt bra, med tanke på att jag inte tränat på en vecka. Man märker snabbt när man missköter det, kondition är ju en färskvara.

Nä nu ska jag hoppa i duschen.

Hej
♥<

Kommentarer
Postat av: linda

Visst blev det en mysig kväll..
fotboll och huliganen somnade innan huligan 2 kom hem..*L*
lYCKA till med stegen idag!
Hur är vädret/snön hos dig?

2008-03-27 @ 08:32:32
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: linda

Absolut inte!
solen är härlig, men snön..suck!
vi har stora snövallar längs vägen..och det vill inte smälta bort!

2008-03-27 @ 08:50:51
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0