Vill inte

Usch, jag vill inte jobba imorgon......
Ligger här och undrar om jag inte är lite sjuk *hostar*

Jag känner mig nog lite febrig.....
Men jag är ju tvungen att jobba annars sätter jag min jobbarkompis i klistret och det är ju inte snällt, och dessutom är jag ju inte sjuk. Men det hade varit skönt att va hemma.

Å andra sidan har jag ju bara en kanske 2 veckor kvar att jobba det beror ju lite hur det blir med resan. Men jag hoppas det finns platser kvar.

Men jag är lite undrande över bussbolaget har aldrig hört talas om dom innan. Är det någon här som åkt med Team Polen?

Det kanske inte alls lever upp till ens förväntningar. Men det återstår väl att se.

Nu ska jag hoppa i bingen.

Nattinattir

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt, då hoppas jag det finns platser kvar ;)



Ja, det tycker jag du skall göra, om inte annat finns det ju mkt roliga skämtartiklar på sidan, gå in och kika.

2008-06-29 @ 22:15:27
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0