Snopet

Ja, det var det!
Jag skulle ju vara stödfamilj i helgen, men han åkte hem redan kl 1 idag....
Vet inte vad som hände, men han hade tråkigt och jag kom med miljoner förslag på saker vi skulle göra, men han hade inte lust med något.

Ja vi kan väl alla ha sådana dagar.

Så idag blev det lite bakvänt för mig eftersom helgen egenteligen var planerad, men jag har grejjat lite här hemma och har varit inne hos grannen nu och snackat lite skit.



Idag är det fest här i byn så hade jag vetat att jag blev ledig hade jag ju kunnat stuckit ner där en runda, det är lite sent att ragga fatt i någon som vill ut samma dag. Men nästa helg är det killebom, så då får man ut och kolla läget.,

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0