Snart semester

Ja nu jobbar man bara en vecka till sen ska man ha 4 väl behövliga semester veckor.

Jag tror aldrig jag har varit så trött som nu, därav den dåliga uppdateringen. Varför blir det så?

Denna enorma trötthet veckorna innan semester, är det någon ann som känner likadant, eller är det bara jag?
Jag kan ju säga att jag har inte gjort särkilt mycke dom senaste veckorna, tycker det har bara varit jobba, äta och sova, haha.

Min mamma har bott här oss mig ett par dagar för hennes sambo har varit bort rest, så vi har ju suttit här med grannen och snackat och druckit kaffe.

Jag sitter och letar efter resor tänkte att jag och mammsen skulle ta och resa bort några dagar, det kan hon behöva och jag också för den delen.
Men frågan är ju bara var vi ska bege oss?
Tänkte bara en resa på 4-5 dagar, någon som har något förslag?

Jag ska sätta mig och leta lite nu tänkte jag.

Denna helgen är jag stödfamilj så det blir väl rätt lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0