Mobil blogga

Jag funderar på om man skulle prova det, då kanske det hade blivit lite fler inlägg.

Trodde jag skulle blogga mer nu när jag köpte en bärbar dator, men det blev istället tvärtom.
Men jag tror att alla bloggar mindre på sommaren, eller?

Det är ju så mycket som ska fixas ute så tiden räcker ju inte till allt.

Det är ju så när man bor själv, man ska både vara inne och ute.

Nu tänkte jag se om det finns någon ska kan fixa min design på sidan, det är ju roligare att blogga om man har en snygg sida...

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Ja, nu har man lite mer att göra och är det fint väder är man ju gärna ute och sådär.. Det blir lätt mindre inlägg i bloggen då, tyvärr.

2008-06-29 @ 12:26:57
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0