GRATTIS

Idag fyller en av mina storasystrar år GRATTIS på födelsedagen Lotta! Vi kommer snart och våldgästar dig.....

Jag har ju letat resor och nu hittde vi en jubliumsresa till Polen i 7dagar för 3500. Det tycker jag är ett ok pris.

Man besöker blandannat:
Kröningskatedralen,
Mariakyrkan,
Muséet i Auschwitz.
Kugghjulsbanan i Zakopane
Saltgruvan

Så det lutar nog åt denna resan, ska ringa imorgon och höra lite.

Måste kolla om jag kan skjuta på min semester ett par dagar, annars blir det lite jobbigt att jobba direkt efter man kommit hem från resan. Men tror inte det ska vara några problem.

Nu ska jag fixa lite middag.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Skall du ut och resa? Ensam?



Ja, verkligen. Synd bara att tiden går så fort och att man nu skall jobba.

2008-06-29 @ 14:40:20
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jo, jag känner igen det där och har väl gjort som du i princip. Nu har jag bara två vänner kvar jag umgås med till vardags om man säger så.

2008-06-29 @ 22:02:42
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0