Bo på slottet

Jag har kollat runt lite på resor och hittade faktiskt något som lät kul

En slotts weekend i polen, tänk att bo på ett slott i 4 dagar, det hade varit rätt kul. Gissa om jag kännt ming som en prinsessa, haha.

Mammsen vill ju gärna åka på göta kanal och det kan jag faktiskt också tänka mig. Så jag får väl ringa henne imorgon och höra vilket hon vill, men måste säga att slottet lockar!

Åh, idag var jag och kvitterade ut 900 spänn på jobbet, så jag känner mig lite smårik :-)
Jag fick ut mitt friskvårdbidrag det är faktiskt väldigt generöst av företaget, 900 spänn är mycket för en fattig flicka som jag. Hur är det på ert jobb, får ni några bidrag?

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0