Shopping

Nu är jag precis hemkommen efter en shopping runda i stan. Jag hittade lite grann men naturligtvis inte ett dugg på rean.
Jag köpte två nya tröjor/tuniker en ny bh och ett par trosor, orkade inte springa runt och kolla mer sedan. Och för den delen är det inget vidare kul att köpa kläder när man är rund som en boll, haha.

Nu sitter jag och väntar på att min sallad ska bli "varm" det värsta jag vet är att äta kylskåpskall sallad, den smaker inte ett skit då.

Jag tar kanske några foto min köp sedan om någon nu är intresserad att se.

Nu ska jag plocka undan lite här.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: linda

Jo, visst har jag varit där..senast idag..L

2008-07-02 @ 19:29:31
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: linda

Såg att Smeens Baglomma skulle spela där på Lördag...L



Jag hittade inget speciellt på marknaden..men det är mysigt att bara promenera omkring där!

2008-07-02 @ 22:09:07
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0