Semester

Japp, nu går jag på semester, fan vad skönt.

Idag har vi bara städat här på jobbet och nu är vi färdiga.
Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan gå hem.

På väg hem ska jag köra inom bolaget och köpa något gott jag kan dricka till ikväll, vet inte vad jag ska ha bara.
Jag har vin hemma men vill ha något annat gott och dricka också, får se om det blir öl eller cider.

Sen ska jag hem och städa färdigt, ska bara torka av golven om det är lön, för det lär väl spillas lite ändå. Men ska man ha folk hemma så är det väl ett måste.

Behöver köra till skoaffären också, måste ha ett par skor till ikväll jag har några hemma men dom får jag så ont i fötterna av.

Jaja det blir fullt upp nu när jag kommer hem som ni ser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0