Närmar sig slutet

På veckan. Skönt som sjutton.

Idag hade jag tänkt börja kl 6, men det kunde jag ju glöma. Jag var inte på jobbet förren kvart över sju.
Jag hade nämligen tänkt köra in till stan och shoppa lite nya kläder men det hinner jag ju ändå.

Jag ska ju ut och partajja i helgen och då vill jag ha lite nytt.

Tor jag har hittat en resa nu till Prag på 7 dagar den kostar ungefär 4500 med utflykter, men sen ska man har iallafall lunch och fickpengar på det. Så jag får räkna och se om jag har råd.

Nu ska vi dricka kaffe och äta lite frukost...

Kommentarer
Postat av: linda

Tack för dina fina ord!

de värmer!



Vad ska du hitta på för kul i helgen då?...(nyfiken)



Prag, där är hur fint som helst..

2008-07-02 @ 09:48:08
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0