Fest- snabb uppdatering

Japp,  igår var det fest här och vi hade rätt kul.

Vi åkte in till stan vid nio tiden med bussen.
Kvällen var ok men vi sprang mest runder så jag fick så ont i fötterna.

Nu är jag på gång igen, har varit inne hos grannen och druckit lite, men jag har inte ätit idag så nu är jag inne för att fixa lite mat. Risken är ju annars att jag blir dålig och det vill jag ju inte.

Idag har vi skjuts så vi slipper tänka på att passa bussarna och det är ju rätt skönt.

Nä nu ska jag äta lite, sen blir det party igen.

Skål!

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du inte är allt för sliten idag..L

2008-07-06 @ 10:28:42
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0