Sliter mitt hår

Är det jag som är dum eller.......
Jag försöker göra en header men vet inte hur jag ska få in den på sidan?
Blir skogstokig av det här, men iofs vet jag ju inte ett smak om att bygga hemsida så jag får ju lära mig efterhand.

Idag har jag varit hos mammsen och käkat middag, jag var ju smart att köra dit vid middag ju, hehe.
Hon går ju på datakurs så jag fick dit och installera word till henne, dom hade inte det på sin dator.

Det var faktiskt rolig att se henne sitta där och plinka på tagentbordet hon skrev ord och meningar, hon var faktiskt riktigt duktig! Det är ju kul att hon vill lära sig nya saker, hon och gummifar ska  gå på mobiltelefonskurs också det kan dom verkligen behöva.

Nä nu får jag se om jag kan få in min header annars får jag väls öka hjälp på nätet.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0