Måndag

Ja, nu var det måndag igen, ja den är iofs snart slut.

Inget särkilt har väl hänt, mycket att göra på jobbet men det är ju bra så man håller sig sysselsatt.
Problemet är bara att dagarna går så fort nu är snart januari slut, man kan ju undra om det blir någon vinter.
Jag skulle ju gärna vilja att det kom snö, tycker det är så mysigt helst när det dalar stora flingor.

Annars har jag varit och tränat jag tänkte göra det minst 3-4 dagar i veckan. Jag måste gå ner i vikt eller rättare sagt jag SKA.

Nä nu ska jag kolla runt lite efter billig pellets min börja ta slut och grannen hade inte många säckar kvar, vi tänkte köpa ihop nämligen.

Ha det bra, om det nu är någon som läser här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0