Header

Haha, jag lyckades tillslut att få in min header, den blev ju inte bra men det är dock min allra första någonsin.
Jag får försöka skapa något bättre i helgen.

Bilden i headern föreställer min älskade vovve som tyvär inte finns längre, usch vill inte skriva om det bara för då börjar jag gråta.

Till något annat:

Dessa j*vla telefonförsäljare dom är så jäkla tröttsamma *suckar högt*. Det är säkert minst två som ringer varje dag och jag har nix installerat, men har man då råkat vara kund hos någon för så där tio år sedan har dom rätt att ringa. FAN vill jag ha något så ringer väl jag och fixar det själv jag behöver inte ha folk som ringer och prackar på mig saker. Nä nu gör jag som så att jag svarar men lägger på direkt igen, men tro fan att dom fattar NEJ ! dom ringer upp direkt igen gahha!!! ORKA!!

Nä nu ska jag hoppa i duschen är lite svettig efter min träning.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0