Viktväktarna

Förra veckan skulle jag ju börjat på viktväktarna, så jag körde dit gladihågen att jag äntligen tagit mig i kragen, och när jag väl kommer fram står det en lapp på dörren:

Hoppas ni har översende men konsulenten är sjuk och klasserna är inställda.

Ja så det var ju bara att köra hem igen!

Så idag bar det iväg på nytt, kommer dit och kön går nästan till kina *suck* men det är ju bara att ställa sig och invänta sin tur. När jag stått där och trampat i en evighet är jag äntligen framme och säger:

- Hejsan jag är ny och vill skriva in mig

Till svar får jag

- Oh, jag är ledsen jag registrerar inte in nya medlemmar idag, konsulenten är fortfarande sjuk och jag har inga registreingspapper med mig!

 VA *PIP*!
Kunde dom inte skrivit det på dörren då, där hade jag stått i kö nästan en timme.
Fy vad arg jag blev! så det var ju bara att köra hem igen!
Får hoppas på nästa vecka, dom säger ju det tredje gången gillt!

Som ni märker har det tillkommit en ny kategori Motion och hälsa, här kommer jag att bokföra lite saker om förhoppningsvis viktnedgång men även lite om min träning. Denna sida är mest för min egendel för att hålla koll på saker, men även att ni här ute kan hålla mig lite i örat, haha.

Ha en bra alla hjärtansdags kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, tredle gången gillt sägs det ju!!!
Men vad dåligt att hon inte kunde väga in dig så att du kunde fått börja idag....

Nu ligger listan inne, hoppas jag inte glömt något..
men ja får skylla på Ullared...massa folk och kundvagnar...*L'

2008-02-14 @ 21:52:11
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0