SexSökningar

Jaha, då var det söndag kväll och jobb imorgon igen, var fan tog helgen vägen?

Var ute och kollade var folk söker på när dom söker bloggar och i topplistan var endast sexrelaterade sökningar!!
Men hallå vad tror dom att folk skriver i sina bloggar, idag satte jag på **** och vi använde 69 eller vad då?

Sådant skriver man väl ändå inte i sina bloggar eller?
Jag menar sex är något man upplever det är väl inte något intressant och sitta och läsa om andra sexvanor??
Men det kanske är jag som är pryd?
Jag skulle ju defenitivt inte lägga ut mitt sexliv på nätet.

Nä nu ska jag gå och duscha sen är det väl dags att hoppa i sängen så man kommer i tid till jobbet imorgon.

GoD Natt Sverige

Kommentarer
Postat av: sara

nej usch! sånt kan man hålla för sig själv! Tycker inte alls om att varken läsa eller höra andra prata om sex.. och jag tycker INTE ALLS OM att se det på tv.. tycker dom har med sex i varje film nästan å jag anser att om man vill se på sånt kan man hyra en p-rulle i stället!

2008-02-05 @ 10:18:44
URL: http://saralonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0