Mode, mode och åter mode

Jag har upptäckt när jag har surfat runt på olika bloggar att nästan alla skriver om mode, visar dagen outfit och även kändisarnas klädval.

Visst är jag väl intesserad av mode, men inte så mycket att jag vill tillänga en hel blogg enbart på det.
Nu är detta min personliga åsikt, givetvis får alla skriva om precis vad som vill.
Men tydligen är det sådant man ska skriva om nu för att få besökare till sin blogg, och det är ju lite trist.

Jag tycker det är kul att läsa lite om vad andra människor hitta på förutom att jobba, äta och sova. Det känns som det är det enda mitt liv går ut på ibland,  iallafall nu vintertid man har liksom inte orka till att göra något när det blir mörkt så tidigt.

Jaja, nu kankse folk blir lite kokta på mig, men det får jag väl ta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0