Melodifestivalen

Nu är jag precis hemkommen från syrran där jag har tittat på melodifestivalen.
Eller det lilla vi kunde höra och se med två busungar som var i toppfrom ikväll, haha.

Tyckte inte det var någon låt som var bra. Nu i efterhand är det inte en enda låt som jag kommer ihåg eller kan tralla på, det är nog första gången det har hänt.

Men iofs var Amy Diamond rätt ok men man är väl mest imponerad av att hon är så duktigt tråst sin ålder, så de var ju kul att hon gick vidare.

Men HALLÅ!!!! Christer Sjögren, vilka fan röstade fram honom??? Jaja jag tror ju inte han har en chans att kamma hem detta, då får det nog vara många pensionärer som ringer och röstar, haha.

Nu ska jag grejja med annat.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjögren fick nog skojröster typ "ingen röstar på detta roliga nummer så vi ringer"? Men Amy tyckte jag hade en catchy låt! :)

2008-02-09 @ 22:19:30
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Lovisa

De som röstade på honom mäste vara både döva och blinda..eller möjligtvis senila?

2008-02-09 @ 22:22:51
URL: http://www,metrobloggen.se/loviissa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0