Lite smått mobbing

Idag var vi lite elaka på jobbet, hehe. Det är så att vi har väldigt rå jargong på min arbetsplats, det är ju i regel så på fabrik. Men vi är bara 4 st på min avdelning och vi har skit rolig, det är jag och chefen och två killar R och M.

Jag hade min kolleger och chef att göra körskortstestet som finns längre ner på sidan.
Resultatet presenterade chefen idag på vår withebord tavla.

Följande kunde utläsas:

Maria (dvs jag)  18/20 poäng     Godkänd
Chefen               18/20 poäng      Godkänd
R                         18/20 poäng      Godkänd
M                   15/10 poäng     UNDERKÄND

Tillsaken hör att M var på utbildning under tiden detta presenterades på tavlan.
Kan ju berätta att det blev utsuddat så fort vedebörande kom från utbildningen, haha.

Kan ju vidare också berätta att det är bara snart 5 år sedan jag tog körkort så det var ju inte konstigt att jag klarade det.
Men Chefen är ju strax över 50 och han tog körkort när han var 18, R är i 45-årsäldern så det är ju rätt några år sedan han också tog körkort. Och M som "kuggade" är strax över 30, inte så längesedan han läste teori. 
Ja så frågan är M är du egenteligen en bra bilförare, hehe.
Detta kommer han får höra för all framtid. *Gottar mig*

Hej !

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Hej igen.
Idag kommer en kort videoupdate.. Bara så du vet =)

2008-02-06 @ 16:11:18
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Mizca Rödebäck

Haha! Jag ville ta allt på en gång, iofs ville väl dom också det, pga att jag har en bit att köra så var dom snälla så jag slapp återkomma.
Tog en timme o var inte så farligt .. Det bästa är ju att jag kan pierca mig på fredag =)

2008-02-06 @ 20:19:27
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Mizca Rödebäck

Vart har du piercingar? Bilder?

Åh, så glad jag blev nu .. roligt att du tycker det =)

2008-02-06 @ 20:22:31
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: johanna

Hehe, låter som att ni har roligt på jobbet :)

2008-02-06 @ 20:23:45
URL: http://minhundochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0