Hur hinner folk med???

Ja, det frågar jag mig!
Jag fattar inte hur ni som har man och barn och hela rubbet hinner med saker och ting?

 Dagarna bara flyger iväg!!

Mina dagar består i att jobba, hem och fixa något att äta, sticker för det mesta och tränar efter det.
Sen är det bara hem och svettas av den stund duscha kanske plocka undan lite eller diska, sen är det dags att hoppa i bingen.

Så hur hinner ni?

Men förhoppningsvis kanske dagarna känns längre sen när det blir lite ljusare om inget annat så blir man ju iallafall piggare.
Just nu är man bara så trött på detta eviga blåsandet, sen jag röjjde ner alla mina granar i trädgården så har min trädgård blivit rena blåshålet. Mitt tak till källar nergången har blåst i sönder, det fick jag ut och fånga häromdagen.

Nä nu får allt våren komma!!!!

image50

Kommentarer
Postat av: sara

ja det är tråkigt!
Nu när jag jobbar dagarna så känner jag att ja inte hinner med ngt, sa till min mamma innan att jag beundrar henne som alltid jobbat från morgon till kväll å ändå har hunnit med att städa å haft maten klar vi 5 halv 6 till 5 personer. :)

2008-02-27 @ 20:56:56
URL: http://saralonn.blogg.se
Postat av: sara

Ja han är bättre nu iaf, lite hostig!

Nej fast man känner sig så dum, eftersom Kewin vatt dålig till och från i mer 4 veckor. Och sen vet man hur mkt skitsnack det blir på jobbet om dom som är sjuka å de e jävligt trist!

2008-02-27 @ 20:59:12
URL: http://saralonn.blogg.se
Postat av: linda

Vilken härlig vårbild!!
Älskar våren och sommaren...

Listan ligger inne!
bra jobbat idag..
lycka till imorgon!

2008-02-27 @ 21:43:39
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0