Glasögon

Jag har länge gått och tänkt på att skaffa nya glasögon mina har rätt många år på nacken nu. Jag vill inte ha något särkilt för jag använder linser i vanliga fall, men är man förkyld eller trött i ögonen måste man ju ha glasögon att byta med.

Vi har ju rabbat på jobbet hos vår lokala optiker (1500) men saken är den att han är svindyr så du lika väl betala 3-4000 tusen och det tycker jag är för mycket.

Nu såg jag att Lens Way har börjat sälja glasögon från 295:- inga sådär jätte moderna, men i min prisklass om man som jag bara använder glasögon typ 1 gång i halvåret.
Så jag funderar faktiskt på att beställ, har någon beställ så via nätet någon gång? och isåfall var det bra?
Detta ingår i priset :

- Enkelslipade kvalitetsglas från Edidon Opticus
- Pengarna-tillbaka-garanti
- Vi står för frakten tur och retur vid prov av bågar
- Praktiskt glasögon fodral
- Putsduk i microfiber
- Miniverktygsats så att du själv kan justera dina bågar

Jag funderar på någon av dessa.

image45        image46


Jag menar dessa bågar kostar 295:- sen gör jag nog några tillval och kommer upp i 7-800:- det tycker jag är ok, men frågan är kan man använda dom? Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet absolut ingenting om glasögon..min man köpte ett par för några veckor sedan och han betalade 1300..tror jag.
men han var hos en riktig optiker.

Listan ligger inne nu...bra jobbat i dag...över 10000...kanon!
I morgon är det "på et i gen"!

2008-02-18 @ 22:33:32
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se
Postat av: Karolina

Kan du inte låna hem bågarna och pröva innan du köper? Jag köpte mina första glasögon för ett par veckor sedan. Eftersom det var första gången valde jag en traditionell optiker, men nu när jag vet att jag trivs med glasögon så kommer jag nog fortsättningsvis köpa på nätet.

2008-02-19 @ 08:08:34
URL: http://river.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0