Fredag

Jiiipi, det är fredag i dag, gött. Jag känner mig rätt sleten nu efter en stressig vecka på jobbet.

Igår var det tänkt att jag skulle börjat på viktis men ingen skulle dit (verken någon syster eller systerdotter) så det får bli nästa vecka då.

Åh, i går hade vi en hemskt rolig kafferast här på jobbet, jag skrattade så jag fick ont i magen.

Vi kom att tala om hysterien på radion som har hållt på hela veckan, det här med att Fylke sa att Carola var dum i huvudet (jag uttalar mig inte! utan bara citerar).

Iallafall vi satt och dividerade om det vi fika bordet och min ena jobbarkompisar säger:
- Vet ni att det är vanligt med homosexualitet bland duvor.

Ja, jag skrattade så jag höll på sätta kaffet i halsen, man kan ju undra vem som gjort den studien.

Roligt var det iallafall.

Idag lyckades jag börja tidigt iallafall skönt när man kan sticka hem vid tre tiden när det är fredag.

Ska sticka och träna när jag kommer hem, har hållt uppe två dagar jag kände det i kroppen att jag behövde vila.

Nä nu är det dags att börja jobba!
Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0