Målar

Ja det är va jag har sysslat med de senaste dagarna och lär fortsätta ett tag till. Just nu målar jag vind skenorna till huset som ska bytas nästa vecka. Jag ska folk här som ska göra det samt byta hängrännor och stuprör och byta lite plåt och även måla min "kupa" på taket.





Så nu håller jag på att förbereda för det. Jag ska även måla mitt garage som ser lite skabbigt ut just nu.

Ska ta lite före och efterbilder och visa sen.

Nu har jag varit och duscha och måste köra och handla, har absolut ingen lust men tyvär är det ju ett måste.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

tackar ;)

Min make hade aldrig tapetserat innan och han gjorde det, var inte såå svårt. iallafall inte med en enkel färg, svårare med mönstrat.

2008-08-11 @ 21:22:20
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin blogg du fått nu moster :)

2008-08-12 @ 01:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0