Beroende

Ja då var det kväll igen och snart dags att hoppa i bingen.
 Idag har jag faktiskt varit flitig efter jobbet, fast jag var trött och knappt kunde hålla ögonen öppna när jag kom hem.
Jag har både tvätt, diskat lagat mat och varit ute och målat. Så det var ju inte illa, haha.

Nu sitter jag och spelar lite på King.com där finns ett par väldigt beroende framkallande spel, är det någon som testa?
Jag spelar jungel bubbel, pyramiden och chuzzel, men jag måste sluta nu annars kan jag sitta hela natten....

Jag tänkte hoppa in iduschen nu så man är fräsch imorgon, jag pallar nämligen inte duscha på morgonen. Dels får man gå upp så mycket tidgare och dels så fryser jag något hemsk på morgonen . Då slutar det bara med att jag kryper under täcket för att få upp värmen och så somnar jag om. Inte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0