Vill ha

Jag har tittat runt lite på HM:s hemsida och hittade en del jag skulle vilja ha.

Det ska jag absolut klicka hem

image84

Så jäkla snyggt hela outfiten, bilden är lånad från HM:s hemsida.

Jag hittade detta som jag också vill ha

image85          image86
Väskan MÅSTE jag ha, bara älskar den.

Nu ska jag hoppa i duschen, jag har legat i sängen sen jag kom hem idag, jag håller nog på att bli sjuk.
Problemet är bara att jag kan inte vara hemma, jag har så mycket att göra atta jag nog får jobba ett par lördagar också. Så det är väl att proppa i sig lite alvedon och och ge sig till jobbet imorgon.

Nu ska jag titta på top model.

Hej

Kommentarer
Postat av: Jayne

Hej
Ja visst är det kul att sitat vid datorn och titta på saker man bara måste ha....finns så mycket.

2008-04-16 @ 21:44:57
URL: http://jayne.blogg.se
Postat av: linda

Det är farligt att sitta och drömma sig bort på allt man vill ha..*L'
JAG VILL JU HA DET MESTA!
Lycka till med stegen!

2008-04-17 @ 07:12:47
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0