Vad har hänt?

Ja, det undrar jag??

Min sido info har försvunnit, kan ni se den?

Jag ser den inte undrar var allt det har tagit vägen. Är det något man skulle göra nu när dom varit och grejjat med blogg.se som jag har missat?

Ikväll fick jag köra till mamma för hennes förstoringsprogram till datorn (zoom text) hade slutat att fungera. Jag hade laddat hem en gratis version 60 dagars men hon hade bara användt den en vecka, och nu stod det att tiden var ute.

Jag avinstallerde programmet, installerade igen, uppdaterade ja jag försökte med allt. 
Jag skickade ett mail till USA där programmet installerats ifrån och dom svarade på en gång. 
Något hade blivit fel så jag fick en förlängningskod direkt nu ikväll, det kallar jag service.

Jag har fått mycket possitiv service från företag denna veckan. Företaget jag köpte datorn av var också helt otroligt trevliga, dom ringde och talade om att datorn var skickad och att den skulle finnas mig till handa på torsdag eller fredag, men jag har ju som sagt den redan nu.

Såndant här gör ju en på bra humör.

Ha en trevlig kväll

Hej
♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0