Underbart

Idag har ju varit ett helt underbart väder och jag har hunnit med en heldel. I morse var jag hos frissan och både kilppte och färgade håret, så det tog nästan 2 timmar. Sedan  körde jag hem och käkade lite och stack å tränade en timme sen gav mig iväg igen för att köpa bensin till gräsklippare.

Så idag äntligen fick jag gräset klipp och kan ju säga att jag nog behövt en lie, jag har grävat upp två hängpilar jag hade i rabatten som jag gav till min granne.

Nu har jag varit inne hos grannen och vi har druckit lite rom och cola, och nu är just hemkommen efter en kvällspromenad.

Så idag har jag fått motion för en hel vecka.

Hoppas att detta fina vädret återkommer imorgon för då ska jag ut och förtsätta i trädgården,.
Det verkar inte var många som sitter vid datorn i detta fina vädret, och det är ju tur det. Man måste passa på att njuta så länge det vara.

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0