Trött

Det har jag varit hela veckan. Det är så trist med det här vädret, regn och rusk. Jag vill ha vår nu eller rättare sagt sommar!!! Tänk vad mysigt och sitta ute och dricka kaffe och bara njuta. Det är livet det.

Jag behöver börja tänka på vad jag ska göra i min trädgård, jag hade ju en riktig röjjning här i höstas. Jag har en himla massa stubbar jag behöver ha bort, någon som har tips på att få bort dom på något smidigt och billigt sätt?
Just nu sitter jag i sängen och surfar och tittar på efterlyst samtidigt, egenteligen ska man inte titta på det, är så deprimerande.
Jag har precis varit och duchat, jag och grannen har varit och gått en lång runda och sedan har vi suttit inne hos henne och pimplat te, vi valde det ikväll istället så jag förhoppningsvis kan sova inatt.

Imogon tänkte jag försöka sluta tidigt, jag ska vara stödfamilj i helgen, så jag får köra och handla och fixa här hemma lite innan han kommer.

Tycker att blogg.se är himla segt idag, jag hade ett himla jobb att logga in och jag kan inte komme in på någon annan blogg.
Jaja, jag ska försöka igen

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0