Tänka sig

Ja helt otroligt, sju torsdagar denna vecka!!! Jag kom upp i tid idag och jag är först av alla på jobbet, helt otroligt.
Det ska bli skönt att komma hem tre idag istället för att vara här till halv fem-fem.

Wiiiiie, idag ska jag få ett paket, inget så där jätte speciellt men ändå paket är roligt att få. Jag kommer att skriva mer om detta när jag kommer hem idag.

I helgen ska jag bara ta det lugnt har varit enormt trött hela veckan, men måste komma igång med min träning igen. Tänkte jag skulle fixa klart min nya header, den är inte så jäkla snygg men bättre än den jag hade innan iallfall.

Nu är det dags att börja jobba.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: therese

Svar: Jag håller med! Det är vidrigt..

2008-04-18 @ 12:58:44
URL: http://tyttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0