Rekord

Ja det har jag verkligen haft jag har 5 dubbalt mina besökare, det är lite kul faktiskt. Jag har ju inte haft så många besökare innan mellan 2-20 om dagen (mer 2 än 20 om man säger så).


Så jag tittade runt lite och loggade in mig på Mer-trafik och vips så har jag haft 50 besökare idag.
Inte för att jag är ute efter att ha allt för många besökare men det är ju kul om några läser min blogg iallfall.

Men det konstiga är att ingen har kommenterat (mer än ni som alltid är snälla och gör det)
Så ni som tittar in skriv gärna en rad, det är trevlig. Och dels blir ju jag nyfiken och besöker er.
Nu ska jag hoppa i säng, jag har så mycket att göra på jobbet så jag förösker börja så tidigt som möjligt, annars kanske man får offra helgen på jobbet och det vill jag inte.

Sov gott!!





image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0