Olycka

Bloggen är hur seg som helst, jag har försökt logga in flera gånger men det har inte funkar, men nu så.
Jag har inget vettigt att förtälja annat än att jag är trött det har varit tidiga mornar och långa dagar. Men jag har lyckats jobba undan en del så jag kanske slipper jobba över i helgen.

Nu vill man ju helst var ute och njuta av det fina vädret.

Här i byn hände något otäckt igår någon valde att avsluta sitt liv och kastade sig framför tåget. Usch hur kan välja att avsluta sitt liv på det sättet. då måste man nog må rätt dåligt. Men jag kan ändå inte förstå att man intekan se någon ljusning alls. Men man kan nog inte sätta sig in i hur man tänker när man mår riktgit dålig.

Jag tänker på hon/han som valde detta, men jag tänker också på lokföraren stackar människa.

Usch vill imnte tänka mer på det, tycker det är så fruktansvärt.

Nu ska jag hoppa i duschen.

Hej 

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Ja, det är svårt. Man har ideer men kan inte göra nåt åt det. Andreas har ps på sin dator men den är sönder så jag får vänta till han fixar den så får han lära mig sen =)

2008-04-24 @ 18:00:21
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0