*Många svordomar*

Ja, det är just vad jag gör nu. Jag har nog fått en vattenläcka i mitt badrum. F*N,  F*N, F*N

Saken är den att tanten som som bodde här innan hade en vattenläcka 2001 som ett företag fixade. Jag ringde mitt försäkringsbolag som hänvisade mig att ringa denna firma först så dom fick komma ut och titta på det. Så nu sitter jag och väntar på denna kille, han skulle komma efter 4. Håll tummarna nu på att skadan inte är så stor och att försäkringsbolaget står för detta.

Inte nog med det mitta iallt detta blir jag skit hungrig och dka köra och fixa något att äta, då låser jag mig naturligtvis ute så jag fick köra in till stan 2,5 mil enkel resa och hämta min extra nyckel.

Oh, nu har jag huvudvärk ska ta mig lite  kaffe.

Vilken skitdag!

Hoppas era dagar har varit bättre.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0