Lite trist

Japp, jag är upp tidigt idag också.

Jag reggade ju mig på mer-trafik och fick rejält ökat med besökare. Men inte är det många som kommentera, sitter folk bara och surfar hemsidor för att få poäng för att själva få fler besökare?

Jag är inte så intresserad av hur måna besökare jag har utan vilka jag har istället. Jag tycker det är bättre då att man har få besökare men att de kommentera eller iallafall läser det man skriver.
Ja det är inget att haka upp sig på. Får se om jag avreggar mig på mer-trafik igen.

Annars bilr det som vanligt på jobbet, fullt ös. I kväll ska jag eventuellet på seans, jag har intebestämmt mig än (mina jobbarkompis har skrämt mig) Jag berättar utförligare om dett efter jobbet.


Ha det bra!
Hej

Kommentarer
Postat av: linda

Ser fram emot att höra mer om seansen!

Listan ligger ine på stegen och bra jobbat igår!
Idag är det ny dag och vi får ut och jaga igen!
Lyckat ill på jobbet!

2008-04-23 @ 07:09:10
URL: http://www.fetmaoperation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0