I morgon.....

Ja imorgon blir det nog hett på jobbet. En av mina kollerger gick hem sjuk igår och en av dom gick hem sjuk idag. Vi är bara tre som jobbar ihop, ja också chefen då också förståss fast han jobbar ju inte så mycket *hehe*

Ja just det chefen skulle ha semester resten av veckan, så troligvis blir jag ensam på avdelningen resten av veckan lagom kul ju.
Det är alltid mest att göra i slutet på veckan av någon konstig anledning. Ja jag får ju försöka att hålla skeppet flytande så länge jag kan.

Det är ju inte så kul att va helt själv inte en enda kotte att tjabba med på två dagar, jag kommer att dö av uttråkning.

Just nu tittar jag på top model samtidigt som jag skriver här, fy fasiken vad skönt med bärbar/flyttbar dator.

Lite tråkig nu bara att man inte har några bilder alls i denna datorn, det blir ju trsta inlägg med bara massa text, fast iofs så kvittar det ju det är inte många som läser min blogg.

Nä nu loggar jag ut för idag, börjar bli trött.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Hehe, men visst är det härligt att kunna sitta i sängen och surfa nu .. ?

2008-04-02 @ 23:50:41
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0