Holland

Förra året ungefär vid den här tiden var jag och Mamma i holland. Åh, vi hade så mysigt och det var en helt underbar resa men väldigt intensiv, vi fick se jätte mycket.

Vi var i en skofabrik, där dom gör dom holländska tofflorna samt i ostfabriken. Vi var och tittade på blomsterkarnivalen och på keukenhof vilket var helt underbara upplevelser. Den resan kan jag mycket väl tänka mig att göra igen. Vi hade en helt underbar guide, det var hon som gjorde att resan blev så underbar som den blev. Tack Annika.

Lägger in lite bilder både egna och några jag har hittat på google. Jag har intealla mina egna bilder på denna datorn.

image89

Jag hade tänkt att jag och Mamma skulle resa någonstans i år också, men jag vet inte var. Jag tycker det är jätte mysigt att åka med Mamma och vi har så trevlig. Det gäller ju att skapa minnen för livet. Jag vill inte ångra något sedan, jag tillräckligt med saker att ångra, som jag borde sagt och gjort och det ska inte hända fler gånger.

Är det någon som har tips på något trevligt ställe att åka till, vi är inte intresserade av sol och bad, jag vill se och uppleva saker när jag reser. Sola och bada kan jag göra hemma.

Så kom gärna med tips.

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Att prova dom bara, det skulle man kunna göra..
Det bästa med väskan är att den bara kostar 299:-

2008-04-22 @ 21:22:27
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0