Helgen slut

Ja det går fått helgen försvinner snabbt. Jag har bara tagit det lugnt hela helgen så nu känner jag mig utvilad, och redo för en stressig vecka på jobbet.

Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och sedan ska jag köra en runda till mamma, egenteligen har jag inte tid jag hade behövt grejja lite här hemma. Men jag hinner väl senare idag.

Jag tänkte att jag och mamma skulle gå ut och gå en runda, här är det strålande solsken och helt underbart.
Man blir så mycket piggare när solen tittar fram.

Nu ska jag ge mig iväg.

Hej

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Ja precis, men vi slutar 14.00 så man har ju massa tid på sig innan solen går ner ändå =)

2008-04-20 @ 20:20:37
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0