Fredag

Ja det är min absoluta favoritdag på hela veckan. Fast iofs ska jag ju "jobba" hela helgen, om man nu kan kalla det för jobb. Jag har bestämmt med A  (mitt stödfamiljsbarn) att vi ska köra till karlshamn och gå på kreativum. Antagligen ska mina systerdöttrar också följa med så det blir jag och en hel hög med ungar. jag får väl ta med mig en bok eller något. Lite tråkigt att köra dit själv, men inte någon av mina systrar verka kunna vi får väl se imorgon hur det blir.

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att kaffet ska rinna ner så jag kan äta lite frukost är hungrig nu.
Det blev ingen vägning på vikväktarna igår heller, jag var hemma så sent från jobbet så det får bli nästa vecka, usch mår lite dåligt över det där. Men jag iallfall skärpt mig och hoppas att jag har gått ner några gram nästa vecka.
Nu kommer mina jobbarkompisar och vi ska äta lite frukost nu.

Höres


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ny fredagstävling hos mig - vinn en kultig tv-serie på dvd! Titta gärna in och var med. Trevlig helg!

2008-04-11 @ 15:31:08
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0